Support

  • network_cellWat is +Jack?

    Bij +Jack werken handige mannen en vrouwen die uw gebouw schoon, heel en veilig houden. In 20 uur per week kan +Jack zijn werkzaamheden uitvoeren en zorgen voor blije bewoners. Happy Living!

  • network_cellWat zijn de werkdagen en -tijden van +Jack?

    +Jack is aanwezig op maandag t/m vrijdag:

    • Maandag       07:30 - 11:30 uur
    • Dinsdag         12:00 - 16:00 uur
    • Woensdag     07:30 - 11:30 uur
    • Donderdag    12:00 - 16:00 uur
    • Vrijdag           07:30 - 11:30 uur

    Bij onze contactpagina vindt u deze informatie ook.

  • network_cellHoe kan ik +Jack bereiken?

    +Jack is bereikbaar via zijn a-mail adres en via zijn telefoon. Contact hem via: princeofdelft@plusjack.nl of 06 51734521.

  • network_cellWat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens enkel voor de volgende doeleinden:

    • het (digitaal) versturen van de juiste informatie naar de juiste persoon;
    • zorgen dat het gebruik van de services zo optimaal mogelijk verloopt;
    • zorgen dat uw reparatieverzoek bij de juiste afdeling terecht komt en zo goed mogelijk verholpen wordt;
    • om in geval van nood zo goed en snel mogelijk contact met u op te nemen.

    Uw gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden en uw gegevens worden niet verstrekt aan derden zonder uw toestemming. U geeft automatisch toestemming voor het delen van uw gegevens met onze partners als u een service gebruikt of aangeeft dat u wilt dat wij contact met u opnemen of u terug (laten) bellen. Op dat moment verstrekken wij enkel de hoogst noodzakelijke gegevens aan onze leveranciers. Zo ontvangt onze partner van stomerijdiensten uw gegevens, om zodoende zijn administratie te voeren en contact met u op te nemen als er onduidelijkheid bestaat over uw bestelling. Uiteraard altijd in het belang van de kwaliteit van de service.

    Wordt u toch ongewenst commercieel benaderd door één van onze partners? Dan vragen wij u vriendelijk om ons hiervan op de hoogte te stellen via princeofdelft@plusjack.nl. Wij zullen dan zorgen dat uw gegevens worden verwijderd uit de database van onze partner.

    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy statement.

  • network_cellHoe reserveer ik een timeslot voor mijn verhuizing?

    Via uw persoonlijke account kunt u op de pagina 'Services' een reservering maken in de online verhuisplanner. 

    In de verhuisplanner ziet u welke timeslots er beschikbaar zijn om te verhuizen. Wilt u meer informatie over de online verhuisplanner? Klik dan hier.

  • network_cellZijn er verhuismaterialen beschikbaar?

    Ja. De +Inhuismeesters zullen faciliteren in een aantal verhuismaterialen, zoals rolcontainers, hondjes en verhuisdekens. Deze zijn aanwezig op locatie en gereserveerd voor de timeslots. Wilt u deze buiten de timeslots gebruiken? Dat is geen probleem, op locatie kunt u de +Inhuismeesters hierom vragen. Uiteraard houden wij graag onze materialen compleet, dus na gebruik verzoeken wij u vriendelijk om deze weer terug te brengen. 

  • network_cellWat zijn de afmetingen van de lift (i.v.m. verhuizen)?

    De afmetingen zijn als volgt:

    • 90 cm breed
    • 205 cm diep
    • 205 cm hoog

    Let op: de afmetingen betreffende de binnenmaat incl. bekisting. 

  • network_cellIk heb een klacht over +Jack. Waar kan ik me melden?

    Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@thejamescompany.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Stel dan hier uw vraag